Gospodarska namjena zemljišta (proizvodna, poslovna, trgovacki kompleksi i ugostiteljsko-furisticka namjena)
- gradnja novih i rekonstrukcija postojecih gradevina;
- najmanja gradevna cestica je 1000 m7, osim prigodom rekonstrukcija i interpolacija na postojecim manjim građevnim cesticama;
- omoguéuje se gradnja slobodnostojecih, poluugradenih i ugradenih gradevina;
- najveca izgradenost gradevne cestice je 50%;
- najmanji prirodni teren je 20% povisine gradevne cestice i nije ga moguce planirati unutar rezervacije prosirenja ulice;
- najveci kin za proizvodnu namjenu i trgovacke komplekse 1,2, a 2,0 za poslovnu i ugostiteljsko-turisticku
namjenu; kin moze biti i veci ako je to rezultat razrade prostora urbanistickim planom uredenja;
- visina i broj etaza gradevine odreduje se ovisno o tehnologiji i namjeni:
- obvezan smjestaj voila na gradevnoj cestici prema normativima ove odluke za odredenu namjenu(ne unutar rezervacije prosirenja postojece ulice);
- gradevni pravac u skladu s kontinuiranim gradevnim pravcem postojecih gradevina;
- najmanja udaljenost gradevine od meda gradevne cestice je h/2, ali ne manje od 3,0 m, osim od javnoprometne povisine ili povisine rezervirane za prosirenje postojece ulice;
- za proizvodnu namjenu i trgovacke komplekse planirati zelenu tampon-zonu sirine minimalno 10 m prema ostalim namjenama, osim prema javnoprometnim povisinama;
- u granji nove gradevine umjesto postojece postojeca izgradenost gradevne cestice, k; i visina veci od propisanih mogu se zadizati, ali bez povecavanja; najmanji prirodni teren je postojeci;
- Arhitektonska kompozicija i oblikovanje gradevina moraju biti primjereni karakter zone, osobito na potezima uz gradske avenije koji definiraju ulaz u grad;
prigodom prenamjene (restrukturiranja) i promjene prostorne organizacije vecih postojecih radnih kompleksa moguca je prenamjena dijela ili cjeline u razlicite prostore uredskog poslovanja, tigovine, kulture, znanosti, zabave, rekreacije i hotele; na lokacijama postojecih industrijskih pogona mogu se smjestiti i tigovacki centri koji moraju biti prilagodeni ubanom prostom tipologijom i ponudom "gradske robne kuce" (tigovacki kompleksi K2 su iskljuceni), te s parkiralistem na povrsini terena koje osigurava
najvise trecinu potreba za parkiranjem (ostatak potrebnih PGM-a podzemno ili u sklopu gradevine);
eventualno, dijeljenje na manje cjeline moguce u skladu s propozicijama za gradnju novih i
rekonstrukciju postojecih gradevina, uz uvjet da se ne moze graditi na uredenim zelenim povisinama;